Thursday, December 30, 2010

Asal bola jer GADUH


Haha. Salam. Calam tengahari. Eh, semalam MALAYSIA menang. Hah. Suke sangat kot. Walopon memule aku tak berapa nak faham kenapa Malaysia ni menang, Sebab masa match semalam MALAYSIA-INDONESIA (1-2), so aku pun kekompiusan nak kato kito ni dah tersalah umum pemenang ke apo. Mak aih, rupe rupenya memang betoi menang tambah jumlah goal masa match MALAYSIA menang (3-0). Haha. So jadi (4-2). Betoi la tu kan?

Oke, ni. Dengan sikap malaysian, kepatriotikan aku ni nak tego sikit. Masa MALAYSIA menang (3-0) pun Indon gado gak ngan MALAYSIA. Cakap pongpong yang MALAYSIA Ni jampi la, tarok laser la. Pastu kita pulak dok cakap yang INDONESIA ni pulak guna dukun.

Weh, wathehal la kan. Napa nak menfitnah ni. Ado ko nampak masa MU menang, Chelsea nak fitnah MU guna pawang dukun semua. Takda kan?

Ni lah mentaliti kita. Bukan apa, Orang indon tu dah macam macam dah dok kutuk kite. Dah la guna nama

MALAYSUCKS

MALAYSHIT

Tak ke rasa sedih?? Tsk. Dok berjiran, tapi macam dok berlawan dengan KOMUNIS.

Pasal goalie kita (FAHMI) tu pun orang dok begado. Aiyok. Tsk. Open mind la. Haha. Berebut secara berkasih sayang takpa , ni dok kutuk kutuk pulak FAHMI ni. Nak baca klik sini. Haha, Em, FAHMI tu orang. Mana boleh nak berbini 87000 orang. Muahaha.

Ah, malas ar layan. Tapi aku totap enjoy MALAYSIA menang! Hip Hip Hurey! Indonesia kena tabah menghadapi kekalahan! Kita kan saudara. Echeh.


Have a nice day !!


Ps Baru aku tahu maktab aku cuti hari AHAD ni.

25 comments:

Betta sp said...

biasa la kalo org xpuas hati nih, mcm2 benda dorang kutuk. sabor je la,xyah layan org2 mcm tue

iefa :) said...

kesian kn nengok pyokong endon smalam... hua3'' sakt tekak je jerit2,, tp, endon klah gk.. :)

Anisa Hang Tuah said...

tahniah Malaysia
(:

OrenLimau said...

hahaha...qib,isnin baru kelas.
naddy balik ahad!jumpa nanti yeayy.
anyway,terbaiklah Malaysia!

Redbloodsnow said...

hidup malaysia! malaysia hebat! fahmi n safee is the best!

Sharinginfoz said...

glamour habis le khairul fahmi

aliza said...

mmg patut enjoy sebab MALAYSIA menang. :)

Amni said...

heheheheh...amni pon lebih kurang je.. bukan reti pon pasal bola ni.. tau menang tu pon kawan bagitau camne leh menang.. tapi kalau nak kira mata, memang malaysia menang la kan... hehe...

pinked pon dah tukar rumah baru.. hehe

PinQib said...

@Amnihaha.. tu lar. orang pompuan..
><
haha. amek yang siap sedia jer ni..

PinQib said...

@aliza haha. mesia buleyyy

PinQib said...

@Sharinginfoz Aah. memang kalah datuk siti

PinQib said...

@Redbloodsnow Safee tu ronaldo mesia :)

PinQib said...

@OrenLimau hha. sama la cik. kami p maktab ahad malam br btolak

maCy said...

maktab? err. maktab mana ni?

bdw macy ada dgr cerita sal tokdukun la apela. kelako la. menang pakai skill. bukan pakai bomoh. adeh

PinQib said...

@Anisa Hang Tuah :)

PinQib said...

@iefa :) Haha, jahat woo cakap camtu ><

PinQib said...

@Betta sp Haha. Boo to indon!! Haha. ok. wat x layan ><

Ajeyy Khalid said...

Waaaaa !
Cun sangat ! HAHA !
Nanti follow Blog saya ek . . :)

nabilah_2908 said...

benda2 ni kalau tak dilayan tak menjadi.. ;)

bab dukun tu..org indon mmg ngaku dieorg guna dukun..huhu..

fames kan blog gf si fahmi tu.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
LAYAN HINDUSTAN

Rara Farah said...

kesian sis elia..xpsl2 kne ngn si busuk hati tu....memandai je nilai org...standard kte kt dunia nie same jew...dh lupe dri lah tuhhhhhhhh

enyheartsdiamond said...

tehee.. kamu mcm mama saya.. beliau pun tak faham kenapa malaysia menang :DDD

cik.shabah said...

haha!festaim cik shabah layan bola semalam ;p

teddyuna said...

bese la.. org tgh hot.. haha xdenya shaye nk kat fahmi.. shaye juga sudh dimiliki.:D

ardinihumaira said...

tu la kan.. gaduh je manjang. pelik betul

~qiFFara~ said...

mcm2 hal~~

Entry Best!