Thursday, December 30, 2010

Feeling oversea

Ni tengok bukti banjir di rumah nenek aku. Dekat seminggu lebih. Hari hari banjir. Sejok, macam dekat obesis.

Heh. Nak mandi pun tak jadi. Teros jadi macam orang JEPUN. Nasib masa hembus nafas tu tak keluar asap jer. Malam malam feeling terus macam tido kat bilik hotel di CAMERON highland.

Sejok. Tak berpeloh. Pendek kata, dalam seminggu ni tak pernah ar berpeloh. Kecuali atas idong. Aku ni ada jenis idong kucing. Basah jer. Asal panas sikit basah. Tsk.

K, layan picta. Haha. Aku kat sini macam dah stranded dah. Tak leh pi mana mana.

No comments:

Entry Best!