Saturday, December 25, 2010

JELES dow

Salam. Camat tengahari kawan kawan. Hehe. Tengs kepada follower #360. Aku akan follow back. Tapi yang tak syok ramai gak yang follow aku takdak tinggal link. Susah do.

Em, ekceli, ngah sedih ni. 4 hari lagi then ill be in Kedah. Aisyoo. Ops, luper lak. Hari ni Krismas Day. Hehe. Baru jer lepas tengok citer barbie krismas carol tadi. Syok kot. Barbie kali ni sepoil sebab tak pakai baju wana pink. Pakai wana biru. Kalau wana pink kan baguis. Sejok gak mata nak menengok barbie.

So, sapa yang sambut krismas, merry kerismas la. Aku pun suker sebenarnya krismas ni. Ops, aku suke sebab banyak citer bes. Aku takdak maksud secara rohaniah la. Kira, entertainment kalau masa krismas ni kan, macam banyak citer menarik revolving krismas. Alah, macam raya lah jugak. Tapi raya is still the besttttt.

Ni, nak cakap pasal jeles, hasad dengki semua ada. Dengki ngan kawan kawan yang dok negara 4 musims kan. Em, depa bes la, masa krismas jer leh jer main salji. Kite, masa krismas dok lam rumah ngan matahari panas. Eh, aku bersyukur, aku bersyukur panas ni la wat aku sehat kan.

Panas yang membakar, panas yang memberi kehangatan. cheh. (-___-)

Tapi, nak try gak pegang salji. Sebab ada orang cakap salji baunyer manyak musuk. Aku nak tau gak busuk macam mana, macam stokin busuk ker apa. Tapi napa orang pegang sambil baling baling macam nak bagitau dunia salji ni bau macam seterobery??

Pastu apa kehel kalau aku pi kikis ais dalam peti sejok frozen section kalau nak bau ais yang konon konon macam salji tapi bau hanyir ikan. Sah sah busuk. Orang cakap eksperimen failed.


Ah, tak kira, nak kumpul gak duit, sebulan RM20, kalau setahun dah dapat RM240. Kalau 3 tahun baru RM 720. Em, kurang kurang 10 tahun la baru aku boleh pi obesis main salji (T-T).

Ah tak kira, nak gak pi nak gak nak gak.

Ps.. entry SUPER panjanggg

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

banyak cite best time kismess
hehe

njoy2

ardinihumaira said...

wow...
nanti kalo dapat pegi dni nak tumpang sekaki buleh :D

sugar2 kapas strawberry said...

hohoho..same goes..dorg follow tak letak link..so sorry to say la kn.mmg xdpt jejak balik.haihh

Mak Su said...

pi main salji kat genting ;)

Anem arnamee said...

Conokkan lo dapat main salji ,kan? pe lagi, p genting nuh, praktis dulu !

Mari Baca :[Ikut style kamu tinggalkan link- Pinqib . Hihi] :
Jom download drama Antara Garisan :Drama Terbaik Anugerah Skrin 2010 !

HonEyBuNNy said...

jom2...kita sama2 kumpul duit..hehehhe

afiqah said...

hehehe. mg cerite byk sgt. best best!

Cik Akma said...

nak nak cite home alone! ehhe

teddyuna said...

allright ar tu ;) nk ikut ahaks ;P

aliesha kirana said...

suka tgk citer santa claus..heheeh..erk tiada maksud kerohanian jugak di sini..lalalaa~

Entry Best!