Friday, December 31, 2010

Thanks Aliza

Hype. Aku terima award lagi. Dari Aliza. Jarang sebenornya aku dapat award. Nak wat cemane, orang bukan ingat sangat kat aku pung.

Ni la rupa bentok award nya.
Nanti aku simpan. Tapi sekarang takda shelf lagi untuk award. Nanti la den rajin, aku buat la satu yang gerak gerak gituew.


Haha. Aku jadi the best follower. Antara lah. Sebab cik Aliza ni tag ramai orang. Agaknya dia tengok aku ni rajin singgah sebab tu aku ni best. Kyaa~ Perasan pulak. Haha.

Ni soklan kena jawab sempena penerimaan watikah award ni.

1~ Ucapan

Em, tengs sebab sudi bagi saya award. Buat susah susah ajo. Tapi sebenarnya memberi ku idea nak update belog (-_-')

2~Berikan 4 ciri lelaki idaman

Haha. Soklan geli sikit. Tapi kalau aku diberi kuasa memilih la aku nak yang jenis lawak jer memanjang. Kena la ngan aku yang jenis buat lawak. Ada masa free buley la jugak bertukar tukar lawak bodoh antara kami.

Aku nak jenis yang senyap jer. Bukan yang bisu. Nak jenis tak bercakap banyak. Aku ni gile kentang kuat bercakap. Kan tambah sorang lagi kuat bercakap, naik stress aku

Aku nak yang jenis tinggi. Haha. Ni memang dalam kuarga aku adik adik laki semua nau tinggi. Pompuan jer rendah. Kalau dapat lelaki idaman rendah, kan naya pulak kena paku ngan adik adik aku.

Aku nak jugak yang jenis manyakkkkkkkk DUIIT!! Muahaha.

Ok, habis. Next Question!!

3~Berikan 1 tips mengekalkan hubungan dengan pasangan

Saling percaya, bertolak ansor dan jangan mudah cemburu (cheh, geli sendiri, pfft)

4~Pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh atau putus cinta

Em, belom pernah, kerna belom pernah mencari. Tengok ar, kalau umor 30 tak kawen gi, aku try search ar dekat google.

5~Letakkan 10 link dan beritahu mereka bahawa mereka telah memenangi award ini

Oke, this 10 award winners are:


Amek ar sapa sapa follow blog ni pun boley!

7 comments:

ardinihumaira said...

fuhyooo! tahniah :)

mira_nas said...

huhu.. tahniah la.. ble balik SP?

♥..cik_mas..♥ said...

thanks dear... :)

I.Hazwani said...

kembang kempis hidung dapat award nihh

Cik Akma said...

happy new year pink-ed! :)

HonEyBuNNy said...

manyak duit tu penting kan..hehheheh

Azmi said...

ni belum lagi dpt anugerah skrin ke ape lagi

Entry Best!