Friday, January 14, 2011

Finally here



I am back!!

Cheh, macam tak leh belah jer intro aku kan. Nak wat camne. Eksaited nak ziarah angpa semua selepas tujuh tahun tak berjumpa. Eh, ye ke tujuh tahun? Haha. Lama tu menanggung rindu kat awak awak semua. Cheh. Geli maks.

Apa kabar awak?
Hehe. Rindu sikit nak blogwalking. Tapi Ya Ampun bizinya, toksah kata la. Yer lah. Pointer harap harap tak jatuh tapi nak naik lagi. Jeles jer ramai kawan kawan aku naik. Kita jer naik ciput ciput macam duit nuffnang naik macam gituew lah pointer. Tsk.

Eh. Tak sangka la oden. Jumlah kawan kawan jengok belog ni dah ada angka 4 kat depan. Wuhuu. Ok. Tak jugak semua 4-- tu akan singgah kan. Depa kadang kadang cukup kan syarat nak soh kite follow balik blog depa. Tapi dalam ramai ramai tu, ramai gak yang bebetoi singgah. I love you la.

Hehe. Ok. Nak setart sesi jemput ziarah makan kuih lapis. ADIOS.

Aku lawat sampai ke malam kot. Haha. CUTI sampai hari ahad beb. Thats y gambar pun macam menggedik giler. AHAHAHA.

Kamsahamnida.

16 comments:

zura@iwan said...

patut senyap ye..7thn x jumpa..hahaha....

hepy BW ye..

~~DucKneSs~~ said...

aku singgah nih!! hahhaha..best baca hgpa merepak kerepek..keep up the good work

OrenLimau said...

haha.picture atas tuh sumpah tak boleh blah.haha
eh..nady setia ja ngn blog qib.hehe

Uchi kay-f @hmad said...

perghhhhh...pengsan tgk pic siap ade bra pink lgi..

*senyum nakal*

EB said...

AsSalam,
Hang p mana? Hang p betapa ka??
Oh nak bg jeles ek bgtau dia mkn kueh..
Alaa org bru je lepas masak n makan kuer tiaw basah..
Hohoo.. nyum2..

touya said...

wuwuwuw aku pun rindu sangat kat ko ..... aku kenal ko ke ?

Hanisah Safian said...

selamat kembali!!! hekhekhe :P

DuniakuAbstrak said...

pergh gambar tu..apesaL tak bubuh gambar bogeL terus?..keh3

Ruby said...

patutlah dah lama tak lwat blog kte..hehe

Amni said...

buat pa yang penting dulu dear.. bw bw jugak.. result biar gempak.. hehehe....

Betta sp said...

patot la lama xjumpa (padahal mmg xpenah jumpa pon)

seksinya gambar u ltak:)

aliza said...

wahhh..lame ar 7 tahun tuu..haha
gambar tak leh blah kan.hehe

aliesha kirana said...

mak aih..seksi gmbo..heheheeh.. saranghaeee qib..rindu wib..heheeh~

nabilah_2908 said...

tkpe QIb...faham jika kamu menyepikan diri...hehehe..

owh...cutenya background blog ni... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
GIVEAWAY: YANAMIB

sophie said...

Gmbar x menahan? Sophie dah 28 tahun dah.. 7 tahun dah jumpa Qib

CIK FAFA said...

tahniah, follower brtmbah :) saye suke pink, so saye suke awk! yeay! h0h0hh0

Entry Best!