Saturday, February 5, 2011

Selamat Hari Jadi ROOMATE




Hari ni sebenarnya hari jadi roomate saya.

Roomate saya yang paling kecik. Jarang saya tulis pasal dia kat sini kan.

Sebelum terlewat saya nak ucap juga kat sini. Ok, saya sebenarnya da wish da siap siap tru fon. Tapi nak mengisi slot kekosongan blog ni yang jarang berapdate, saya isi la dengan entry special buat roomate tersayang selama satu tahun setengah.


Okey, here it goes,

May this day bring to you all things that make you smile. Happy Birthday!

Wishing you all the great things in life, hope this day will bring you an extra share of all that makes you happiest

Sebenarnya, rasa bersalah gak. Sebab birthday BFF pun sebelum ni, 1/2. But, tak buat special entry. Macam pilih kasih pulak kan. Sorry la BFF. Bukan tak buat. Nanti saya buat special entry kite berenam. Hehe.

ok, Bye

7 comments:

anamizu said...

hepy bday utk rumate pinqib..hihi
cik ana lame x nmpk pinqib..
menghilang eh??hihi

PinQib said...

@anamizu: aah menghilankan diri seminggu akak. :) cuti3 mesia

Sharinginfoz said...

happy birthday too to your best friend

momocici said...

huhu.' wish happy b-lated bday to kawn miss pink.. cuty2 mesia nih g mne jek yek.. :)

ayienchan said...

hepy bufday roomate.*erk ;P

Hashira Yusoff said...

r0omate pinqib! happy bday.. :) *nama tatau. :P

terjah! -> shopping maniac!!

nabilah_2908 said...

sama birthday nya dgn DD la yer..? :)

happy birthday tuk roomate :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIRTHDAY DD

Entry Best!