Tuesday, March 15, 2011

Alhamdulillah. BE for me!!



Hai selamat pagi semua. Salam. Nihaumaaaa. Bangun pagi semata-mata nak buat esemen tau. Tapi oleh sebab aku ialah saorang blogger walaopon bukan blogger tegar, aku berusaha gak update dan akan lawat semua yang belum aku lawat. Jangan pulak korang sedih yo. Aku takdan. Korang paham paham la internet dekat kampung ni camne. Aku sempat lawat berapa kerat jer. Takpa, aku da list dah sapa yang aku nak lawat hari ni. Jom kita tengok sapa yang kena!!

Hahah. Nak gitau good news. Or maybe non-good news. Annoying news.


Aku BERJAYA dapat BE. Muahaha.


Lama kot Nuffnang aku kaku, kelu macam tu. Adalah dekat sebulan. Alih alih pagi ni ada secoit. Ok lah tu. Patot la aku rasa nak jer intai aku punye earning walopon masih keras seperti dulu. Nan ado perubahan orang kata. Apabila diintai ruparupanya ada udang di sebalik mee udang yang mahal siot dekat Pantai mana entah yang rege Rm12 sepinggan. Harap harap BE aku lagi mahal dari mee udang. Cheh, perasaan balas dendam!! (Macam la kau makan meggi tu)

Ok la yo'all. Nanti kalau try and try and try yer jengok. Ni haumaa :)


10 comments:

ardinihumaira said...

tahniah dear ;)

sarah mohamad said...

Tahniah dapat BE !
hihi :)

AISHA INANI said...

asal aku tak pnh dpt BE ehhh?? cis, cis.

Sharinginfoz said...

alamak saya punya lama betul tak dapat BE, tak kisah le

EB said...

Waa.. Tahniah!!
EB da lama x jenguk sini..
Sorry...

muniraksasa (; said...

saya takde nuffnang. sangat kesian. HAHA

aliesha kirana said...

wah tahniah! AK lg lama xdpt. wuwu!

PutRee SeJiNjaNg said...

congratz dear dapat BE...:)

Rogayah Suparman said...

asal aku nak buat acc nufnang pon tak boleh??? hahaha

teddyuna said...

wa seronoknya.. una xpnh dpt BE... sib3 T-T

Entry Best!