Thursday, March 10, 2011

At last


Hahaha. Lega lega. like 100 kilo weight has been lifted up from my head. Well, aku gembiro gilos. yey me. habis juga saat aku kena pi wat research di sekolah (konon). Yes, ive been there for one whole week. Waking up at 620 is normal, not eating anything since morning is normal, suddenly being a nerd is normal.

Well, aku memang stress. Kalau dekat maktab, bangun pagi 6.30 dan pergi mandi until pukul 6.40 masih perkara normal. Jam dekat hempon sebelah pun aku tak ingin nak bukan mata hatta sebelah pun intai pukul berapa.

Tapi, kalau dekat kampung, (pbs every sem), mandi jer, nak solat tu tengok lagi jam. Kena pastikan semua baju tudung dipakai sebelum pukul 7 pg. Tsk. Stress. Sarapan pun tak sempat. Aku hari hari makan apa ko tahu, minum air dalam botol ni, sambil dok kunyah gule gula FRUITIES ni.. Boleh kurus aku kalau aku kena pi PBS sebulan.

Lega la jugak. Ive made some new friends, cikgus Bm especially.

Cikgu cikgu baru yang aku kenal and aku tetap nak tulis nama gak. (walopon macam budak budak)

Cikgu Raja Ismail (cikgu paling lawak)- Hehe. Nak jer rasa jadi anak murid dia. Lawak siottt :) Aku memang comfortable giler dengan dia. Siyess!

Cikgu Rozinah, Cikgu Siti, Cikgu BM sorang lagi. Aku tak ingat la pulak. (ampun cikguu).

Cikgu Pekeri (nilah cikgu yang paling aku anggap macam ayah aku. Op kos la kan. Dia kawan daddy. Tapi aku malu giler dengan dia. Hehe. Nak wat camne, kawan ayah. Kalau perangai udos sikit, takot pi repot pulak)


Tu jer lah. Im satisfied, aku da usaha sehabis daya dah. Entah la. Wuhuu. tomorrow cuti. Tapi esemen banyak giler. Takpa. Aku janji, aku aktif blogging balik. Kawan kawan, chekidout me dalam komen box koranggg!!!


P/S

‎"If a man does his best, what else is there?"

6 comments:

Gen Fujita said...

Apsal rasa cam pernah tengok muka mamat ni, ooooo budak dalam sitcom "Batu Ketiga Dari Matahari" tu. lol

Anisa Hang Tuah said...

saya nak hilangkan stress & lemak juga.. :|

aliesha kirana said...

patut lama xnmpk qib. rindu qib!!

sya fieqa said...

qib, besh gler pbs sem nih?
=)
gonna mish u a week dear..
wuuu~

Encik Psychopath said...

selamat pagi cikgu !

SofieyAzwa said...

Sila beresaimen elok2 yea qib!hhehehe

Entry Best!