Thursday, March 17, 2011

Never Say Never


Salam pagi korang. Assalamualaikum.
Korang da sarapan ker. Pagi ni aku da makan sekeping kopok lekoq. Tu pun da rasa kenyang. Eh, chop chop, bagi aku la keropok lekor kelantan la paling best. Tapi bukan nak kondem apa, keropok lekor negeri lain, tak rasa keropok pungg. Rasa tepung jer lebih. So, dah dah dalam rumah ada kerpok ni, aku bedal la sampai bolehh. Kat Kedah nanti dah takda can dahhhh.

Ni dalam mode serius yooo nak buat esemen. Sebab aku dah buat epoimen dengan kawan kawan aku nak emel depa report aku by noon. Aish. Ribut ribut.

Pastu hari ni buat aku terfikir. Napa ni?? Why, why why why??

Di mana matlamat dan azam tekad aku nak dapat 4.00 cgpa tahun ni?? Dengan asyik main jer. Dah la petang petang join maksedara aku tengok citer Kemilau Karmila, pastu malam dekat Maghrib pulak tengok citer Kejora Bintang pulak. Asihhh..

Insyaallah boleh boleh. Haipp,kalau aku cakap impossible jer, macam pulak aku pandang rendah pada diri aku yang sedia rendah kontot ni. Takpa.

Aku dah bersungguh ni. Macam Justin Bieber (ex-boyfie, euwww) yang bersunggoh sunggoh botakkan kepala dia semata mata nak kawin buat charity. Macam tu lah aku kena bersungguh sungguh. Kan hubby JB??

Just nak buat random update. See ya =)


Ps. Hari ni turn saya masak. Kakak saya dah blah pi KB. Jalan jalan makan anginnnnn. Jeles lewwwwww tuewwww. ='(




5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

qib.all the best dgn saimen
:)

I.Hazwani said...

HAH jangan asyik main mcm je. setadi sana nuhh!

HAHA good luck.
btw comel pink

aliesha kirana said...

caiyok~~~ Qib~~ heheheeheh. aah! AK suke kepok lekorrrrrr pantai timur. terbaeek!

Azuan said...

tak best lagsung kepok kat kedah..dah la banyak tepung..leper pulak tu..wakaka

Sophie Al-yahya said...

kopok lekor..my favourite.. tp slalu dpt yg ganu punya aje..

Entry Best!