Saturday, October 1, 2011

O for October!


Hari ini sudah satu oktober duaribusebelas. Cepat giler masa berlalu. Ni semua kuasa Allah. My lecturer cakap, lepas tsunami, waktu akan bergerak lagi cepat. So, da berapa kali tsunami?? Jangan pulak ko dok pikir tsunami kat Acheh dan Japan jer. Sebenarnya, banyak kot. Yang dua tu, paling besar. Heuheu. Tanda-tanda kiamat kecil pun like, macam da ditunjukkan semua. Tunggu yang besar jer lagi...


Talking about apocalypse.

Last night aku mimpi. Seriously. Aku mimpi, dunia kita diserang kilat. Like, everywhere kilat akan turun memanah. Urm?? Get it or what.. Macam hujan kilat la.. Oh... it did look like in movie Dinosaur (Disney). Aku tak tahu. Maybe just mainan tidur or maybe it was a message from ALLAH. Wallahualam..


So everybody. Mulakan bulan baru dengan azam baru. Aku pun bukan baik sangat nak nasihat-nasihat orang. Well....

Happy morning!~



It'd be good to have a new freshly baked cupcakes and a glass of warm milk as breakfast. Gulp.

5 comments:

Aisumi Chan Kawa'i said...

haihh~ mimpi2 bencana alam ni yg menakutkan nih.. T_T

aliesha kirana said...

Qib! Qib! happy october! weeeee!

Umie Artoqiemie said...

seram mimpi kau huhu.. mulakan hari dengan bismillah :)

Jill Avi said...

goodbye september... hello october cutie!!!

Hans said...

mimpi seram memang cuak kadang2

Entry Best!