Friday, October 21, 2011

9 straight days


Of HOLIDAYS!!!!



Yerp.. Cuti! Deepavali break. Okay lah. Dalam cuti ni boleh menyelesaikan tuntutan kerja.... Ohhhhh i wish i were home right now. Best nauuuu... Makan free. TvProgram pun best.. Duit tak yah nak pikir-pikir banyak...



Oh i miss KELATEEE!!


Sekarang duit pun takda.. Kalau tak ikot pikiran waras aku ni, nak je aku cashout duit Nuffnang. Muahahaha. Tapi nak dapatnye sebulan lagi. Bek senyap-senyap... Em.. Kalau tak mampu den nak nolong, maybe aku akan minta sumbangan DIMI... Daddy and Mummy.

Mummy da tanya aku rituhh. Masa beliau menyeweetkan diri beliau dengan mengkol aku pada waktu subuh.

M: Ada duit tak da??

Q: ** Pikir..... Pikir* Ada-ada....


Oh... Aku malu nak mintak. Sebab apa.. Sebab ASB aku yang tiga ratus lebih bulan-bulan pun depa bayar. Banyak cantik aku nak mintak lagi kan... Well, memang la boleh mintak, tapi MALU kotttt.. Dah la aku ni dapat elaunnnnn.. Tskk.. Dok asrama pulak tuu. Duit topup pun sumbangan DIMI. Ohh.. Memang annoying giler kalau dapat anak yang menghabiskan duit on food and entertainment semata-mata!!

So, aku da start berdikari kot.lol

  1. Bil broadband bayar sendiri. Walopon per month.
  2. Self-resist dari join mana-mana xtxt yang memerlukan money withdrawal yang banyak. *Maybe*
  3. Makan megi and milo panas time lunch. (sadis)sad
  4. Tahan diri dari berbelanja. *Aku tidak pernahhhhhh*
  5. Memberi pinjaman kepada rakan *saham* Sooner or later, i'll get back those money. Macam buat long term main kutu laa.eek
  6. END
So... Happy holiday.!!!

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat bercuti~

Ninie said...

dpt elaun bestt. sy ni duit pt tak masuk2 lg. sesak gila study skrg T__T

Umie Artoqiemie said...

yaeay cuti2 malaysia...
aku pun malu nak mintak duet kat depa weh.. nak je aku cakap.. abah, nak iphone satu pelisss :( haha..xpe dugaan hidup.

PinQib said...

@Umie Artoqiemie: haha.. melampauuu tuuu umie =)

sya fieqa said...

hurm...
manje nyer ngan mak dy...
alololo~
>,<

PinQib said...

@sya fieqa: memangg le.. sy kan pu3 bunsuu

sya fieqa said...

nade2...
weks!
hakhak

Entry Best!