Thursday, November 24, 2011

Pink and Fluffy!

Sooo Pink



Not much fluffiness, nowadays



Own Unique aroma



Magic swirl


Delish....



Till then.. Pss. sebenarnya nak cakap da lama tak baham gula kapas ni. Dulu asal pi pasar malam mesti cekau makan ramai-ramai. Dulu benda ni pun bungkus dalam pelastik wana pink. Oh. Sunggu JAMBU.. I likeeee razz.

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

diabetes

nazira said...

sweet la.. huhuhu..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

saffiya_aleesya @ echa said...

salam..ada tnya wallet rose pink kan..stok mmg ada warna pink.
klu brminat leh order yer dear..

misz ifah said...

sgt la sedappp :) HAHA

Ardini Humaira said...

comeynyooo :D

nabilah_2908 said...

apa lagi...cepat2 la dapatkannya... :)

Aisumi Chan Kawa'i said...

my fav ni sis ^__^ balik kang singgah petronas lahh! sbb situ jer yng ada.. hehe~

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

pinky.. =)

izzana said...

ohmy sedapnye.. qib ni semua tu una suke kot.. uihh nyam nyam

Umie Artoqiemie said...

kalo tengok je gula2 kapas.
mesti teringat kat cikgu seni dulu sebab kite org pernah buat komik pasal gula2 kapas..

Juliet_iRa~" said...

ahaa..da lama xmakan..

eh dak ipg gak ek?hee

ajak je tdo asrama sek tu..jimat sgt2..;p

Wanie said...

dah lame tak baham benda alah ni jugak..huhu

sugar2 kapas strawberry said...

eh sugar2 kapas :)

sya fieqa said...

dasar bdk pink!.
hahaha..
t bli kat SP k..
xmhl..singgit jek..
;P

Entry Best!