Monday, November 28, 2011

Banner for Exchange

Drools


Hello eek earthlings.

kihkih. Salam Maal Hijrah. Semoga azam tahun ni lebih bermakna dan berfaedah. Sematkan azam di minda. Biarlah azam yang manis-manis. Sebagai contoh:

Tahun ini, saya nak cuba khatam Al Quran 3 kali. Insyaallah.

Bukan yang termasam-masam emo. Sebagai contoh:

Tahun ni, aku nak kurus biar Si X gile meroyan dengan aku.

Oh. Gitula hendakknya. Untuk tahun baru ini. Saya berazam banyak sangat. InsyaALLAH:

1) Saya mahu cuba manage anger saya.
2) Give and take. Be tolerate to people around me.
3) Train my self to be more family-oriented [calling home regularly (like, everyday) when in Kedah]
4) Reduce my monthly spending.
5) Sucikan hati, bersihkan diri.


Amin..

Em.. Dipagi hari ini, saya juz nak cakap saya ada buat banner. Biasa aje. Bukan yang jenis macam Ayeem Ayam tu. Ini aje yang termampu dibuat oleh saya je. Dicreate secara tidak berseni dengan menggunakan Adobe Photoshop dan juga Photoscape. Oh. How do I wish, saya punye ilmu mendalam tentang creating awesome things using Adobe Photoshop.

Sapa-sapa nak exchange pun boleh. Just comment and tell me. I'll get it and put inside my blog. K, have a nice day.

Assalamualaikum.


Photobucket



P/s: Creating a poster right now. No idea sad .

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

heyyy

all the best (:

nabilah_2908 said...

Insya'Allah...moga azam tuk tahun baru ni tercapai... :)

culik banner comel kamu ni..hehe.. :)

OrenLimau said...

amboi...comelnye banner dia.hehe.

fiezah91 said...

semoga azam tercapai hendaknya :)

Anna Boleyn said...

hye pinqib..

nak menjemput dtg ke majlis resepsi hana & che arm.

nak address pls.. nak pos kad kawen.

send kat email nh.hana0610@gmail.com ni kay :)

Asrul "iLham" Sany said...

cupcake tu wat aku laparrrr.....

Entry Best!