Monday, January 9, 2012

Bad Day

Assalamualaikum. Arghh.

Stress. Hari ini, bertarikh 9 Januari 2012. Hari yang sangat membuat kan aku sendiri rase lose hope. Starting the day with me, having mere diarrhea. Sungguh tidak cool. Gara-gara kerana membaham mihun tomyam yang mentah semalam. Mihun yang tak dicelur ngan ayaq panas dan dibaham seperti memakan muruku di Hari Deepavali. Oh.... Lesson learned.

Aku tidak boleh mengambil mudah soal pemakanan. This morning aku sudah seperti zombie. Ya Allah, it was so painful lol. PMS pun tak sesakit ini.. Sabar..

Then, for subject OLAHRAGA, we all needed to walk to PULAKO yang memang jauh dari HOSTEL. Memang menyepoilkan mood saya. Ye. Saya bukan jenis orang yang always sentiasa *look forward* untuk aktiviti semacam ini. Namun tidak juga suka ber-whining. BUT Walking alone, already took 10 mins. Hurgh. Pastu buat warming UP ok lagi. Then part naik bukit turun naik memang tak boleh belah. Dah la sakit semua memang menahankan dalam hati jew. Waaaa.. Nape la saya dah semester 5 dan harus amek subjek OLAHRAGA sebagai subjek WAJIB. Tak nak boleh??? Boleh???? Boleh???

Ok. Ini adalah serius.


Event akhir yang membuat aku semacam zombie putus harapan nak tunggu masuk waktu solat Isya ialah kejadian hilang fon. Fon pink ku yang tecik ilang. Adoi. Setan-setan dah berjaya hasut aku sikit nak main tuduh-tuduh. Atoi. Sakit tau paleotak gegerl pikir. Last-last aku sendiri try call phone, seorang macik jawab..



Nak tepon mai amek HEP!


Adoi.. Kena marah satu hal. Kena bebel satu hal. Macik Kerani ni. Marah kite pulak. Dah la bad mood ni. Macik kerani cakap, nasib baik mak cik cleaner jumpe.

Thank you Mak Yam (the cleaner) ! Kumawo! Kalau tak de macik tak tahu la.

Sadist. Sakit. Semua ada.



Till then. Sedih ni...

4 comments:

Cikpuan rara said...

moga sakit yg sikit tu boleh menghapuskan dosa2 kecil kita.

kukuchimachikumi said...

thank god jumpe jgk kn...lesson for u today..jgn letak fon sebarangan....:)

jedi said...

salam...
seb baik jumpa balik...len kali kena lebih berhati2

Nem0 o0h Nem0 said...

nasib baik la jmpaaa.klo tk melayang duit nk beli baru tp sebenr yg penting contact no tu dan memory hp tu. tkcr babe!

Entry Best!