Tuesday, January 31, 2012

Raining



Oh..


Now. Live from Room A00#, aku sedang menaip ini dengan perasaan banyak munga-munga. Hikhik.. Sungai Petani sedang bermandikan hujan. Hujan yang tidak lah terlalu lebat. Tidak juga terlalu ringan. Pendek kata, well balanced rain (eh ada ke).

So, angin hujan masuk melalui tingkap and aku sangat-sangat SUKA akan keadaan ini. Sebab ini adalah macam di Kelantan. Masa kat Kelantan, feeling tu ada rasa macam dok oversea. Sejok je.. Macam sepoi-sepoi bahasa mintak pelempang manje. Sungguh heaven and chill.


Rain drops are like my happy pills.

Lelebih lagi Kedah ni, panas ya amat. Sungguh. Taim panas panas ni, orang Timur macam aku mudah sangat la nak kena batuk batuk kering. Really uncomfortable. (ceh, kekonon manje dan sensitip la tu)

Chow dulu kekawan. Saya nak merasa fefeeling ombak bayu sambil dok imagine tengah ngedate ngan abang Aaron Aziz. Awwwww.

8 comments:

saya_arief said...

tengah jiwang lettew konon.
hahaha.
:P

Hanisah Safian said...

comelnyooo ubat! *tetibe* =___=

Rtp Farra Arisha said...

brrr. don't much like the cold weather...can't imagine if staying at oversea maybe lebih sejuk berbanding di malay. haha.

sugar2 kapas strawberry said...

homesick lettew :)

sya fieqa said...

hafiz ombak rindu..pewwet!
=)

safwanmahzin said...

ombak rindu??jangan tido cam wan sudahh laa....tgok twilight breaking dawn

kukuchimachikumi said...

panas~~~

Aisumi Chan Kawa'i said...

eh sungai petani dok mana? sumi dulu dok taman ria..

Entry Best!