Saturday, February 4, 2012

7 Days...




Cinta kepada Kerajinan??

How do I live perfectly normal as a student?

Aku malas. Mood nak mengadap perkara ILMIAH ialah '0'.


Haa. Dok layan dari tadi lagi SNSD Hello Baby. Okay. Takda la bes macam ShiNee Hello Baby. ShiNee Hello Baby lagi bes, sebab aku boleh gelak kaw kaw.


Hello Baby - Satu program realiti di Korea dimana Idols akan menjaga seorang baby/ toddler.

Tujuan utama melayan jugak SNSD Hello Baby adalah kerana MALAS. Ye, MALAS puan puan dan tuan tuan. Lama sungguh dok melayan citer ni. Bukan bes pung. Eh..

Ya Allah. Berdosa nya aku macam ni. Buang masa. Buang tenaga ke atas benda tak berpaedah pung. Ampunkan dosa saya Ya ALLAH..


****


It has been 7 days, aku tak sentuh langsung NASI. Tujuh hari tu bhai. Lama tu. Kalau orang cakap, posa nazar pun boleh habis dalam tujuh hari.

Aku memang tekad la. InsyaALLAH, never gonna look back anymore. This is it. Ececeh.. Boleh karang lagu bergenre motivasi dah tu.

Aku mengaku, kadang-kadang memang terdetik la nak cekau nasi tu. Tapi nak buat macam mana. Aku tahankan. Menu utama la yang aku makan hari hari harus ada roti. Tapi weekends ini telah tersasul men-consume-kan benda berprotein tinggi iaitu AYAM!! Okay. secara officialnya, aku bukan lagi si VEGETARIAN..

Aww.. Rasa nak nangis masa suap ayam dalam mulut. Hehehe..


Setakat ini.. Berat badan yang turun ialah sebanyak dhul kilo. Sila teka sapa tahu..



K. Bye

4 comments:

sya fieqa said...

hehe..
xpa.nekad y baguih.
aq xmampu nk jd vege..
lapaq oh..
T_T

tahniah atas kejayaan turun berat bdn dear~

pearl apple said...

gudjob~~u can do it lah..=) ktorang sntiasa support ang okeh!!ang boleh!!yeah~~heheh~~~

kukuchimachikumi said...

eceh..yo lo nk nangis???hehehe....sy tau bpe yg kamu turun....berusaha lagi.....:)

A.I said...

aku teka, lam 6kg. betol?
hehehe.


good luck tau. ;)

Entry Best!