Thursday, February 16, 2012

Alhamdulillah




[Salam]



Good news pertama

Disini aku nak share good news kat korang....

BAHAWASANYA aku merupakan PEMENANG kepada ala Giveaway Maksu, sekaligus juga menjadi penerima buku citer Ana Tersesat di Lembah Hanuman tu! Yehaaaaaa!!!! Okay. Aku bukan gembira sebab aku yang bakal jadi tuan punya buku. Namun, da alang-alang nak kasi orang buku cerita ni, boleh la kite tumpang baca sekaki. Heeeee.



Tq Maksu for the prize. Heukheuk.


Tak sangka la. Sebab aku dikira macam lambat la, paling lambat dalam kalangan pemberi jawapan soalan TELOR REBUS BABY W.


Apa-apa pun, ALHAMDULILLAH. Rezeki dari Allah untuk hari ini. Maksu pun terima kasih gak. Sayang Maksu..


Bukti kitew menang. Awwww





Good news kedua,


Aku da dapat BE baru dari Nuffnang. 1 BE, setelah dekat 2 minggu tunggu. Hee. Baru je nak naik. Tak pa la. Sikit-sikit naik bukit. Ni pun rezki dari Allah. Cuma menerusi Nuffnang je. Tq Nuffnang sebab bagi saya pezen taim-taim saya tengah berduka ni (stress dengan coursework). Hoho. Kalau rajin, nak buat amal ke, tekan la ads MAYBELLINE JAN tu, tu pon kalau berminat.

Eh, terpromote pulak. Keukeu.


Okay. Salam Malam jumaat. Moh la kite sedekahkan surah Yassin kepada mereka yang telah meninggalkan kita atau masih bersama kita. Untuk keberkatan. InsyaALLAH lol.


8 comments:

izzana said...

waaaaaaaaaaaahh bestnya dapat BE baru.. una dah jarang berblog bru nk aktif tulis balik. banyak meter earning je.. sedih eden..=')

sya fieqa said...

untunglah menang..
nk tmpg bce t..weee~
^^

Anisa Hang Tuah said...

tahniah!

sugar2 kapas strawberry said...

tahniah :)

nabilah_2908 said...

alhamdulillah..tahniah..!! :)

hmm..lamanya tak singgah ke blog Mak SU... :)

ILA HonEyBuNNy said...

yeahhhh...

tahniah.....;-)

nak BE jugak..lama xdpt...ehheh..sbb la ne mls berblog..heheh

Juliet_iRa~" said...

tahniah...:)


murah rezeki dik..heee

Hashira Yusoff said...

wahh2...untungnya! Tahniah tau. :)

Entry Best!