Wednesday, February 29, 2012

At last (Part 3)




[Salam]


At Last ialah entry yang memaparkan perasaan gembira owner. Klik SINI (part 1) / SINI (part 2)

Hari ini bertarikh 29 Februari. Tarikh yang kita semua akan jumpa empat tahun sekali. Lama tu. Sapa yang birthday jatuh pada hari ini memang wajib bersyukur sebab lambat nak declare aging. Walopon kedot-kedot banyak, kita masih dengan voguenya boleh cakap:


Ai masih 46 okay.. Boleh bergaya lagi!


Haa Gitu…

Ops.. Sebenarnya nak cakap je. Hari ini, Alhamdulillah, semua pembentangan subjek minor dan elektif sudah aku jalani. Banse! Banse! Haha. Alhamdulillah. Aku tak leh gembira banyak banyak sebab ada lagi esemen yang nak kena submit esok dan coursework dan pembentangan subjek Major yang belom siap lagi (need to submit by Sunday). Dush. Tido lewat lagi la malam ni aku. (last night, I slept at 4am)


Di tahun lompat ini (Alhamdulillah), sebab Allah masih panjangkan umur kita untuk sama-sama sekali lagi jumpa Tahun Lompat (keukeu), aku da dapat buku yang aku order dari Gempakstarz.com!!! Ye. Aku da dapat dah kauorang. I am happy banget now! Gonna start reading 'em tonight. Nak wat cam, ala-ala bedtime stories gituewww.

Comel je tersusun


Dan buku yang Maksu bagi pun saya dapat sekaligus arini. Sistem mailing sini sucks. Ingatkan da tak dapat dah hadiah Maksu kirim. Namun.. Alhamdulillah. Dapat! (comel, soooo pink.!! Gonna review it soon!) Haha. Lepas bace, memang kompem bagi dekat sepupu kite.. Bukan nak wat harta. Tapi thanks Maksu siap bagi business card and otograf lagi. Awwwww (**tears**)


Thanks Maksu


Okay la. Nak sambung tido sebab malam tadi tergendala.. InsyaALLAH. Petang sikit nanti sambung wat esemen.


Cubaan orang minyak sayur mencuri**


P/s: Sorry Maksu, asyik buat Maksu (click untuk singgah blog Maksu, friendly blogger) tertunggu tunggu. Aishiteru ©




6 comments:

Mr.Clive said...

nakkk pinjammmmheee~

aliesha kirana said...

wohooooooooooo! bestnyaaa. nk baca gakk! heeheh

kukuchimachikumi said...

hehe...tak sabarnye nak baca....:)

FiQa said...

banyaknya komik qib!!


hihihi..

bedtime stories...

:)

sya fieqa said...

wah..nak watermark gak!
n pnjm bku t yer..hikhik
^^

Aisumi Chan Kawa'i said...

eh dah lama xbaca komik gempak.. dulu masa zaman study slalu beli..

Entry Best!