Friday, February 3, 2012

BLOGGERS gila FOLLOWERS


Ada aku kesah??? Haaaa (gaya mak Jemah)


Salam.
Tajok kemain bunyi nampak gangster. Tapi sebenarnye intonasi adalah seperti orang yang hopeless.

Hooo. Sebenarnya aku terkejot. Alaa. Bukan terkejut pun. Cuma pikir-pikir, rasa nak gelak menonggeng pun ada. Kadang-kadang dunia blogger ni apalah sangat kan kan kan.

Citer nya begini. Tadi lepas log in, aku tengok tengok, bilangan FOLLOWERS kurang la sorang. (sorang pun nak gempak???) Dah dua kali benda ni jadi dekat aku. Dulu pun, ada gak follower yang follow kemudian, unfollow. And I think the reason behind this is because, aku tak follow balik. Hikhikhik.

Adoi... Suka ati anda la cik nooo.. Hee. Aku bukan ape la.. Cuma yang dapat aku cakap, sekarang, ramai bloggers expect orang akan follow blog dia dengan menfollow orang tu. Teknik aku simple je. Nak follow, follow la. Tapi follow la dengan ikhlas.

Ni follow (bagus da tang tu) . Lepas itu, tahkan komen, visit pun tak pernah sekali (tak bagus-tak bagus). This is not what followers do. Untuk expect blog kite difollow balik, then you must act like a follower la. Kan kan kan. Ecececeh. Aku nak berceramah. Konon da otai la. hee. idokla.

Juz nak mendedahkan kisah BLOGGER gile FOLLOWERS ni. Aish.. Malas nak layan. Tapi ingat la. Kome nak hidop macam tu, kome hidop la. Kami tok kesah. Lagi pun, kami tak gile FOLLOWERS, macam 'orang tu'. Hahahaha


PESANAN:

Followlah dengan IKHLAS.



p/s: Sekarang hari-hari hujan waktu senja camni. Bessssst!

14 comments:

Aini Azman said...

aini cuma akan follow klu blog tu menarik je..

n really appreciate my followers yg follow bukan sbb nk follow balik,.=p

Ateyn Bella said...

kueng3, aku pon penah terjadi mcm ni. followers dah 570, ttbe terkurang 2,3 org. hahaha. dasar btoi.

sya fieqa said...

hahaha.
nk wat guano..
hak depa jgak nk folow@ unfolow ..ye x?

^^

kLiPKeRt@sPiNk said...

ai ikhlas follow yu!
ehehehe

sugar2 kapas strawberry said...

susah kot kalau org follow kita then paksa kita follow balik.bukan susah sbnrnya..tapi macam annoying kan?

Anis Athia said...

setuju! anis pun same, anis akan follow kalau blog tu best...

Muttallif said...

hahaha...taliff pun pernah berlaku mcm tu...tapi tak pernah kisah pun, kerana kalau nak follow, follow kerana suka dan bukan nak mintak di follow...Itu sahaja..

Kalau blogger yang bagi komen baik2, membina...tak follow pun tak apa, sekurang2nya mereka menghargai penulisan kita

Kalau setakat nak follow, nak glemer cepat..maaflah..susah tu...

Azuan said...

kamu followers yang bagus...hehee

pendapat aku lah..diorang baru start blogging kot tu main follow banyak-banyak...sbb tu cara paling mudah untuk naikkan follower blog diorang sendiri...

Ninie said...

huhu ninie pun sll jgk jd mcm ni. tp fikir positive. mungkin yg hilang sorang tu sebab dia padam blog dia kot. bkn sbb unfollow. fuhh berfikiran positif betul kan :3

Juliet_iRa~" said...

hee..ira pon sm..pnh jd gak..:)

so wat xtahu je..ngeee

nabilah_2908 said...

sama lah perasan gak ada yg un follow...

its ok...(^_^)

sy lak...kalau ada masa jejak balik follower...sy akan follow balik...mana yang sempat je la.. huu.. :)

pearl apple said...

hahahah~~tau takpe...aku ok je..suka ati aku la nak follow ke tak...=)

cik najihah said...

blog kite suke hati kite lah..hahah..

PinQib said...

@cik najihah nak marah ke ape ni?? ^^

Entry Best!