Wednesday, February 22, 2012

I am tired



[Salam]


Sekarang musim busy. Apa pun tak boleh buat. Sampai sekarang, aku dah tak layan dah nak pi tengok drama Vanilla Coklat. Stop sampai ep. 8 je. *nak nangis boleh?*

Tang tu takpa. sebab ada kawan da donload citer. kuikui*

Aim aku BY this week:

1) Siapkan asg. HILL CYPHER - yang ni, nak create code senang sangat. Nak crack kan nye la yang proses nya macam nak crackkan tempurung kepala aku.

2) Poster bagi KAMU'12 - projek bersama. Hehe. Ni tolong design poster bagi universiti kakak aku belajar. Takpe. Aku da buat satu semalam. Tapi kalau kena reject. Em... Aku cas 50sen satu poster nanti.

3) Esaimen Kebudayaan- Nak siapkan esei 15 muka surat pon letih wei. Walaupun spacing adalah sebanyak 2.0 (--___--") Hahaha. Okay. Aku serius.

4) Nak siapkan asg. lain lain lagi. Kalau sampai no 3 je list aku, harus aku buat kenduri lauk kambing.



Okay la kawan-kawan. Kalau sempat, saya jengok awak hari ini. Kelas olahraga pun sampai kol 7. Tsk Tsk Tsk..............



3 comments:

mizzkechique said...

semuanya assg.. gud luck.. bz bebenor nmpknya..

lieya orange M.I. said...

tertiber rindu nak buat assignment :)

Ninie said...

alahai.. sabar ek. biasalah tu life sebagai pelajar muda belia ni. haruslah busy kan. hehe

Entry Best!