Friday, February 10, 2012

Worthless to be answered



A question I think that is rather useless even to spend time to think than to answer.


Seorang perempuan.. Terperangkap di atas bumbung sebuah apartment 4 tingkat (empat tingkat tu macam rendah jo kan)

Beliau mempunyai dua pilihan:

Option

A- Terjun bangunan - Saya nak berdikari. Saya yakin selamat kalau saya terjun. Bangunan ini bukan tinggi sangat pungg bagi saya. I know what I am capable of. So.. Jangan la awak semua risau. Saya tak suka bergantung pada sapa-sapa. (ceiitt)

B- Tunggu Pasukan Bomba - Saya nak selamat. Saya rasa kalau saya terjun, saya selamat tapi saya akan cedera. Takpa, bergantung ini bukan saja-saja. Tapi atas sebab penting. I need you my fire fighters (wuuuuuuu)


Apakah pilihan anda?


4 comments:

Muslihah Mohd Razali said...

heh. whoever choose A, definitely an optimistic person.

Recent Post: Gadis Alien??

Sudilah singgah.

aliesha kirana said...

yang ke2. adakalanya kita perlu bergantung pada org. bergantung bukan bererti lemah. tapi kerna manusia mmg dilahirkan utk hidup saling menolong. chewah ayat! hahaha

kukuchimachikumi said...

aliesha kirana:sy setuju dengan awak...qib..if aq dlm situasi itu...if memang bolh tunggu fire fighter,aq akan tunggu sebab aq gayat...hahaha..tapi if api dah marak gila and kalau tak terjun sahih aq mati terbakar..aq sanggup amek risiko patah kaki....wink~~~ kalau api tak bape marak..better tunggu...

nabilah_2908 said...

err...harus la no 2...

Entry Best!