Friday, March 2, 2012

Officially closed



[Salam]

Yeah! I rock!


Hai.. Camat petang. Kuikui.. Alhamdulillah. Saya dah selesai buat keje keje encoding Hill Cypher for my major coursework. Ecehceh. Ini bukan niat untuk berbangga diri. Namun Alhamdulillah la. Sebab aku rasa esemen ni la paling payah. Tapi berkat bantuan kawan-kawan la aku dapat buat.

Saya cinta sahabat saya kerana ALLAH – Hafalan Shalat Delissa (hehuehu.. Nangis guwe tengok 30 minutes final)


So.. last night (exactly, today), it is still Jb’s Birthday. So. Usaha nak breakkan record Guiness sebagai orang yang paling banyak sekali diwished kan birthday wishes telah berjaya!!!!

Yadadada~! (sebagai seorang beliebers, aku wajar rasa heppy *sambil lompat-lompat keliling bilik*

Hee. Record terdahulu adalah sebanyak 200K+. Namun untuk Jb kali ini, tahun ini, saat ini, hasil dari supports from ALL Beliebers, WE MADE IT!! Kite berjaya broke the record! Total wishes for JB is 310K+.. Hahaha… Goodness sake! *I totally sounded like a 16 year old girl, here (-_-")*

END





So, semalam. Up kan entry makan buke pose di Radix Fried Chicken.. haha.. kesan negatif buat empunya diri.. Naik berat sekilo mak ai. Hahaha. Apekah yang aku telan sebenarnyee?

Pastu selain nak kongsi berita sedih naik berat sekilo.. Kita nak gak kongsi yang kita nak balik kampong dahhhhhhh khamis ni. Heuheu. Suke suke suke.. Suke lagi kalau dapat bawak JB balik kampung cakap dekat daddy,


Daddy, HE is sooooooo gonna be your MENANTU..

Muahahaha!! Memang mimpi la ko cik pinqib..

Till then, Lotsa ©



JB’s Record VS Previous Record





1 comment:

aliesha kirana said...

wohooo ini sgt belieberrr punya budak! wohooo JB sgt bangga dpt fan cm qib. keh3

Entry Best!