Tuesday, May 22, 2012

Makan NomNom

Hoho.. Akhirnya proses makan ku akhirnya terhenti. Fuuiii manyak giler aku makan malam ni. Kenkonon macam tak pernah makan sebulan. Dak dak pon macam fefeeling ari pose sebab ari ni pi pasar malam. Konon pi bazar sebab nak beli makanan berbuka. Diri pon tak pose** ade ati kau. Kan arini orang poser sempena masuk rejab.. Nak pose jugakkkk! ^.^

Hahah.. Okay sebenarnya nak citer. Memang exam petang tadi susah.. Rasa pening je dalam dewan sebab tengok nombor nombor dan simbol mates semua berterbangan.. Konon.... imaginasi lagi...

Pi pasar borongggggg.. ayam ayam ayam.. Oh How I love ciken..

Ok. Ade dua paper lagi.. PJM dan juga BMM. Susah la jadi pelajar universitas ni. Baik jadi surirumah berjaya je. Hehe.. Ngade kau ye.. Sapa nak sara hidop kau?

Ahh.. Kenyang kenyang nom nom..

Pastu.... Stress pasal praktikum lagi.. next sem one's gonna be for 2 straight month.. Nak cari rumah sewa lagi.. nak cari sekolah lagi.. Arghhh.. Bertahan ye diri sendiri.. Ade 1 tahun setengah lagi...... Sabar sabar.. Nanti da kompem jadi cikgu... Takde dah praktikum ni.. Kompem kompem insyaallah da ada pihak sekolah sediakan kuarters guru... Waaaa..Cant wait for that moment.. Apa apa pun..Ada dua paper lagi...


Esok lagi. 230 petang.. see u PJM... semoga hubungan kite lancar ... Okay sayang ?? <3

at the moment


It's nice to snuggle in bed .. alone* hahaha

Entry Best!