Wednesday, May 16, 2012

Yezza

Salam..


Nothing to brag about.

Hee.. Exam exam ni macam kelu pulak nak berbicara dekat sini. Almaklumlah.. Sem ni semua hangat-hangat tahi kucing.

Alhamdulillah. Dua paper dah lepas. Tinggal tiga lagi. Fuuuuuuh.. Tiga bukan siket beb.. Banyak nak kena baca. Nak nak gi yang subjek BMM3104 dan PJM3112. Hee. Layankan labu. Setengah tahun lagi. Bukan manyak dah pun.

Sem ni. Lima papers. Dengar berite. Sem depan 3 je. Em.. Lagi la.. Sikit sikit pon, mahu nye dalam exam kejung urat tengkok pasal naik blood pressure soklan punye susah. InsyaALLAH. Harap harap taun ni.. Takde gagal la.. Amin..

Dalam dalam exam ni.. Banyak gak la citer yang aku layan. Ni bukan nak menunjukkan contoh yang tidak baik tapi ni merupakan salah satu gaya pembelajaran aku selain bace buku sambil tido terbungkang. Haha. Bace buku sambil tengok citer aku rase lagi smooth je benda benda ni nak masok dalam paleotak.. Aku rase je… Dalam exam… Tak juga smooth smooth kuar ilmu. Or, apekah patot aku jawab exam sambil layan movie? (-_-“) bagi membuktikan kesmoothan ilmu nak dikuakan balik? Eh…

Antara citernye:

The Moon that Embraces the Sun.

Waah. Nangis kau nangis..

Jangan tak tahu.. Dari ep 1-17 aku nangis tak berenti. Tsk. Sadis wooo.. Memang citer yang sangat menusuk kalbu. Walaupon citer dilatar masa era zaman dahulu… Tapi tak de langsung pasal zaman dahulu kecuali cinta semato. Oh. Sesapa tak tengok lagi dan yang minat layan korea drama *ehemehem* wajib layan citer ni.


Main casts



Hensem nye Your Majesty. Sangat setia dalam bercinta.. eh...

Mblaq Hello Baby

Ni.. Citer yang agak bes la. Em.. Aku lagi suke yang Shinee Hello Baby. Pasal Yang Shinee Baby tu rapat je ngan semua orang. Tak de pilih kasih semua ngan sape die suke. Tak macam babies dalam Hello Baby MBlaq ni. Semua nak ngan orang orang tertentu je. Pastu kesian la appa yang tak de baby nak dekat. Pastu babies depa macam bermasalah displin je walaupon comel rasa nak gigit gigit. Amboi.. Kritik kauuuuu..


Family pic

Leo

Lauren

Dayoung


K la tu je nak update. Hahaha.. Nak sambung study. *eleh*

No comments:

Entry Best!