Monday, June 18, 2012

Appo

Biyaneyo..

Appooo.. Saya sakit ngat.

Lebih lebih lagi tinger. Waa.. Tinger tersumbat. This is the third time Im having this kind of situation... Dulu pi sepital. Buat cleaning teros. Gile pening. Wa. Macam dok teroleng oleng dalam bas dari Grik ke Kuala Ketil. Pening... Tak nak buat dahhh..

Sekarang jadi lagi... Dan sakit. Satu hari nikmat ALLAH tarik sebelah telinga dah tak dengar.. Aku dah sasau... Kalau Allah amek dua dua... Wallahualam.. Alhamdulillah Ya ALLAH... Bagi saya tinger sebelah.. I juz dont know bile la tinger ni nak clear balik..

Tadi terletak ubat titis expired dalam tinger.. Pastu start denyut denyut.. Pastu gi farmasi mintak ubat.. Dia cakap ubat habis la apa la. Siap nak bagi painkiller... Waa.. Aku tak nak... Aku juz beli ubat dengung dalam tinger je.. Rm 3.80. Tak makan pon lagi... Tak tahu biler nak makan..

Pastu gi farmasi lain... dia cakap tak leh bagi ubat sebab takot membrane tinger aku pecah dan takot salah bagi ubat ke apa ke.. Waaa.Rasa nak nangis. Omma....

Sekarang.. aku juz try titis ubat minyak Jaserlin oil.. Ni tak tahu jadi tak.. Usaha dan tawakkal je.. Please. Hidup dengan sebelah tinger ni.. Sangat tidak menyelesakan... Arini benda paling banyak keluar mulut aku,

"Hah?", "Gapo?", "Mu cakap dengan aku ke?" dan etc... (^A^)

K la... Bye...

Hari ni sangat muhasabah diri.

sekian...

1 comment:

zaujah until jannah said...

sakit tinger ker... take medicine and plz get well soon... tak pe sakit sesekali. moga allah buang dosa and tambah pahala byk2 erk...

Entry Best!