Tuesday, June 19, 2012

Bloody Lips



are Soooo in trend right now.

Thinking of buying one. Haha.. Da nak jadi cikgu dua bulan ni. Rerase macam nak pakai lipstik. For the time being pakai lipbalm je. Semalam pi Guardian ngan gegerls sebab berkenan lama dah nak beli pencuci muka Simply Siti untuk acne tu.. Haha.. Dalam dok pilih pilih habis pi menerai tester. Aku try Simply Siti punye lipstick yang ada sekali lipgloss tu. BESS wa cakap lu.. Sangat bes. Tahan sikit lame la dari nak dibandingkan dengan lipbalm..

Waaaa???

Im turning into a yoaja [woman] already?? Heeeeeeeeeee =p

Apa pun.. Lipstick merah memang sangat lawa. Aku ni takda la putih melepak. Juz kuning kuning gitu je.. Em.. Agaknye tak masok pon kalau pakai lipstick merah mak ngah..


adele with her red lips
Seductive enough..

a random girl

Nice shot for VAMP movie cover

Eyes on you

Black widow

Exciting to see




3 comments:

Ardini Humaira said...

teringin nak pakai merah nyala gni tapi xberani hehe

CikNana said...

saya pun suke liptik merah.hihi

Ninie said...

hamboii khelass gituw cikgu pakai liptip merah mnyale. hihikk ;))

Entry Best!