Saturday, June 23, 2012

Kisses From Borneo



Salam

Tengok header baru saya.

Simple namun penoh bermakna. Namun.. Biarlah aku sendiri yang tahu maksud disebaliknye itu.. Kalau korang nak tahu (which Im sure no one) try interpreting yourself.

Banyak maksud header aku kali ini. Namun semestinya, tagline, A MONGOLOID for sure takleh ditinggalkan. Aku memang mongoloid.

Haa?? Apa itu mongoloid? Kalau tak tahu, pergi google. And im sure most of you who read this are mongoloids too. o(^^)o

Soo.. Em.. Nak cakap apa ye.

Oh, now I remember, Kakakku yang belajar di Sabah is gonna be home this evening. Pepagi lagi dalam kol 5+ lagi kakak sudah bersiap dan 6+ kakak da ke airport untuk flight dari SABAH to KELANTAN, babeyh! Sekarang kakak mungkin dalam perjalanan dari KB airport to RUMAH-manis-RUMAH (^^). Waaa rindu kakak. Aku sekalu gado dengan kakak yang memang tua setahun je dari aku. Aku harap kakak dapat jaga tokmek ku di rumah. Tokmek memang rindu la nak tengok cucu feveret dia ni yang balik jarang jarang ni.


Hahaha. Takpe tokmek. Kakak balik kurang kurang 2 bulan. Ha, tengok le muke kakak sampai puas ati.
* ゜゚** ...

Aku dah chop dah coklat KISSES from Hershey’s dari kakak. Dan masa tengok ape tah termengidam MnM. Terus cakap dengan kakak, “Kitew nak kisses and MnM. Yang lain taknak.” Amboi, mengade kau. Nasib kakak baik ati belanje free. Haha. Sedap woo.

Tak sabar aku nak jumpa kakak amek citer Once Upon a Time. Full eps, babeyh! Haha. Baru je mengidam, terus dapat. ALHAMDULILLAH. Pastu kakak pun da bawak balik kamera idaman hati, boleh la amek gambar gambar dan upload dalam facebook. Motip? Hahah. Test skill jadi potogerafer sebelum aku amek alih gune kamera. Yeye. Im happy with my life and my family. Tq ALLAH for everything. Alhamdulillah.

K la.. Nak tido sat..

Byebye. Sapa yang drop by kasi la komen. Nanti aku drop komen pulak kat blog die. Eh…

Tolong aku dengan kelik Google Button di atas sekali dekat sidebar kanan ! Tq arigatou, kumawoyo =)

2 comments:

Rara Nasiha said...

nice header. really love it. I entah bilalah nak tukar header. hihi

Sya Zu said...

untungla ade kakak..huhu..sy xde..
btw, nice header..^^

Entry Best!