Friday, July 6, 2012

BORED-of-BEING-BORED

Saya gadis biasa.

Namun ini bukan saya =p

Punye cita cita.Tapi kenapa lately rasa sangat malas.

Almaklumlah, dalam seminggu cuma belajar 3 subjek sahaja. Dan kadang kadang lecturers pon tak memunculkan diri. maka, everyday is heaven lol. Kelas dua jam sehari dan waktu selebihnya, …… FAN GIRL MODE is on!

Tengok citer citer yang dikumpul di dalam harddisk yang berkuota 320gb. Dan space semakin hari semakin berkurangan dek kerana penangan pengumpulan citer citer korea, jepun, English dan lain lain. Sampai…. Satu tahap, kesan dok mengadap laptop tak berenti .. Ba wau sim alif, nun.. Haaa (paham paham sendiri)

Drama Iris pon saya dah delete. Haa.derhaka sungguh aku. Dok promote promote dekat orang lain tentang kehebatan drama Iris.. Namun.. diri sendiri yang cabut lari dulu. Dah dekat 2 minggu dah dok stuck dekat episod 8. Jadi. Baik la byebye sahaja. Nampak sangat nafsu saya sudah takda.

Pastu.. duit pula semakin menyusut dek kerana perbelanjaan wang yang tiadalah berhemah.. Ari ari kurang kurang.. rm6.. Banyak tu. Pada orang yang bekerja.. duit bulan bulan masuk.. Rm6 apabila didarabkan dengan 30hari adalah bersamaan dengan Rm180 (terbukti cikgu matematik). Pada mata mereka apalah sangat Rm180 ni. Pada saya dan kawan kawan yang memang bergantung harap pada elaun setiap sem(nasib bukan ptptn Alhamdulillah), jumlah ni sangat la banyak.. Haha.. Ke saya sorang je rasa camtu..??


Apa apa la.. Eh.Azan da bergema.. (feelings cam raya laks).. Nak semayang… Byebye. Assalamualaikum..



1 comment:

Ardini Humaira said...

kenang daku dalam doamu. ceywah :D

Entry Best!