Saturday, July 21, 2012

Gaming addiction



Bad news. Apparently my addiction towards gaming has become a very serious issue.

Oleh kerana baki bb aku sudah tinggal o.3 gigabite kerana mendonload game secara excessively ahem… Let me think, where did I spend the first 4.7 gb. Uhmmmm

Okay. Now, I’ve got the answers

  1. Youtube
  2. Allkpop.com
  3. Justinbieber.zone.com
  4. Twitter.com
  5. Whatever websites providing free full version games to download!

Ohh. I am DOOMED.

Macam mana saya nak download Runningman episode 104 nanti. Yong Oppa saya ada dalam tu. Uhukuhuk. Tengok dari baki tu, dia cakap my gb akan direfill semula (apa kau ingat ini Mcd kau nak refill air gituew??) starting 4th of august. Okay la tu. Sabar tu kan separoh iman. Lebih lebih lagi ni kan bulan Ramadhan yang diberkati.

Hehe.

Dan sekarang tengah mendownload games The Island Castaway 2 dengan menggunakan wireless maktab. Aku tidak tahu samada ianya akan membuahkan hasil atau tidak. Sekarang, dari pada 157mb, aku dah berjaya mendownload 20mb already. And the remaining time adalah 2 jam lagi. Okay la tu. Bukak puasa nanti siaplah download tu. Hahaha. InsyaALLAH.

Aku tiga hari ilang 3 kilo. Hilang weh napsu makan nasi. Dulu ingat je nasi kedai depan, berkobar kobar (lagu Vince) aku nak pi and tapau bawak balik makan. Sekarang ni. Emmm. Napsu tu kurang. Tapi kalau tak da benda, nasi pon aku tetap bedal jugak. Tapi yelah.. Macam orang cakap, pudar sudah cinta ini pada encik nasi. Aku ni.. jiwa mat salleh agaknye. Justin Bieber, bile la awak nak mai pinang saya.. Tsk ???

Jellybeans

Cakes

Slurpee

Haha pose tetap pose! XD



1 comment:

amy said...

uhh , sedapppp !!!!

Entry Best!