Sunday, July 1, 2012

Sahabat


Assalamualaikum.


Sahabat saya. Esok... Akan ada test.
Test..

Test..

Sapa tak takut ada test..

1)Nak test ayaq kencing pun takot. Takot nanti terdetect anda seorang diabetic. Eh tetibe..

2)Nak test mata pon takot. Takot tetiba orang cakap kena pakai spek. Nanti abes duit sebab saya,kalau rabun memang aim nak pakai contact lens yang besarkan anak mate tu #poyo. Eh tetibe..

3)Nak test akhir tahun pun takot. Takot CGPA makin susut.. Tak macam tuan dia yang makin sihat ni.. #Alhamdulillah. Eh tetibe...

4)Nak test cucuk kad bank pun takut. Takot remainder duit sikit nanti nak cucuk sekali lagi dah tak mampu... Eh Tetibe..


Okay. Back to the main point..
Em.. . Sahabat..Teman bergelak ketawa.. Teman naik bas... Teman pinjam duit.. Teman berkongsi masalah.. Teman berkongsi selipar jepun... Teman berkongsi pendapat tentang JPop Drama, Kpop Drama, Jejaka Jambu Hensem (JJH) dan lain-lain...

Saya nak ucap, tak nak banyak..
Juz nak ucap moga awak lulus je test esok hari..
Percaya la..
Saya yakin awak boleh boleh!!
Macam saya cakap..

Awak da usaha..
Tawakal...
Percaya sikit dengan diri awak tu.. #confidence..
Believe in HIM and let HIM do all the rest.

Chaiyok!!!!! (mood fan girl main pom pom~)

Semua yang baca entry ini, doakan moga sahabat saya #Norhatiqah ni lulus la test hendaknya, ye. Menolong saudara sesama islam. InsyaALLAH.


p/s: Hashtags je. Apa kau ingat ini TWITTER?? #sayamemangmacamtu..


FOLLOW SAYA DEKAT TWITTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Follow me!!! Ini bukan paksaan, ini ARAHAN.. Hehehe



3 comments:

Anem arnamee said...

comel.
pinqib memang sahabat yang baik :)
semoga sahabat adik tu lulus,insyaallah :)

anamizu kaito said...

sy juga yakin awk BOLEH!!


adik-adikku,
insyaAllah boleh!

hehe





Luv,
cik ana

Anonymous said...

terharunya...
qib, ang sokmo wat touching...
rasa nk nanges ja...
sob3...
thanks qib coz alwez stands beside me...semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhirat...:)
syukur sangat ada kawan macam ang..
sambung touching...sob3

Entry Best!