Monday, July 23, 2012

Update!


Salam.

Hi yu olls. Apa kabar. Sihat dak? Saya memang KO!

Hehe. Dah masuk 2 hari dah praktikum. AS far, saya masih di bawah paras kebiasaan... Ehm..

Balik bilik ari ari kompem terbongkang tido lepas solat. Memang letih wo. Siyes. Berganda ganda la ari ari. BEBENAU BENAUNYE..

cikgucikgu...


So kali ini makin bertambah tambah rasa insaf aku dekat cikgu dulu sebab nakal sangat, manja sangat, mengade sangat. Memang letih jadi cikgu. Wahh guwa insap ='( Tima kasih semua cikgu yang penah mengajar saya.

Tsk. Aini jumpa dengan Guru Besar. Dapat la taklimat rasmi sikit. Bagi nasihat memenda.. Aku memang out tak ingat apa dah. Dah la perot berkeroncong. Nak wat camne. Sahur makan nutrigen ngan sepotong kek je *ewah kau*..

Tetiba guru besar tanya aku... KSSR tu apa?

Aku tersasul. Otak yang tepu bergerak macam gile slow. K yang pertama dan SR yang terakhir boleh la agak. Yang S ke dua tu. Adoi... Nasib la pasangan prac. aku yang tolong jawab kan.. Fuhhh.

Pastu Beliau pulak siap bagi nasihat kena atas idung..

Meh aku quotekan...

Nanti, jadi cikgu yang betul betul 'cikgu'. Jangan masa praktikum la dok guna abm bagai. Nanti masok alam kerjaya, semua ABM say bye bye (ayat adalah digubah sesuka hati kucing imaginary aku)

Lepas tu... Em.... Jumpa salam cikgu cikgu sekolah. Wajib la. Dah la GB pesan. Wat la baik ngan cikgu cikgu sini..

Sebab ari pertama tak tegor, rata rata teachers, the ladies of course memang aku perasan banyak antara mereka jadi malas nak tengok, wat derk langsung dengan aku and pasangan aku. Ai kecik ati yuolls. Of course la the first day memang bizi tak hingat. Berjalan tak henti henti (memang balik kaki sakit woo. Nangis sikit). Tapi kite kena ingat la. Dah la prac 2 bulan je. Lama lagi adalah dalam 78 hari lagi nak dok sekolah tu. Jadi good relationship harus ada walopon tak sampai la tahap kamcing. Orang kata amek hati, ikut adat. Alhamdulillah arini memang dok jadi kaki salam je. Apa pon, cikgu cikgi da start sengih =D

Masok kelas pertama.. Em.. 4 Berlian. Em...

Macam mana eh.

Okaylah kelas 1st what else can I tell u kan?

Ok. Murid dengar cakap. Tak da yang ketegaq (orang utara betoi ka??)

Just ada sorang laa yang BANYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK sangat cakap. Hee. Rasa memang nak lempang manje je. Boleh?? Haaa

K la.. done with writing. Im gonna watch BigBangTheory. Memang sakit jiwa.

Tonight imma gonna try to sleep at 12 la.. Sebab esok dah 530 aku dah bangun. That's totally a WOWZER!

Kthankzbye.

Menu berbuka.


Sepotong kek keju yang semalam hahah. Lama nak abiskan..

Ayaq bandung.


Ohhhhhhhhhhh!

1 comment:

nabilah_2908 said...

masih diet lagi ke Qib..?

apa pun...moga Allah mudahkan segala urusan kamu yupp... ;)

Entry Best!