Saturday, October 6, 2012

I heart laziness




CC


Lol.. Sejak menginjak ke semester 6 tahun ketiga degree ini, mood rajin itu, aku agak agak dah campak ke laut. Kenapa ye??

Nak buat camnooooo





Asyik malas je. Seingat aku, walaupun esaimen kali ini amatlah sikit jumlahnya berbanding zaman foundation dan awal-awal melangkah ke alam degree, amalan rajin tu bukannya semakin menebal, tapi lebih kepada menipis setipis kulit bawang.

Ohhh.. Malasnya ya ALLAH. Berdosa je aku hari hari dok menghadap laptop tapi keje tak jalan. Oh.. Kufur nikmat aku ni. 

Maklumlah, untuk semester ini sahaja, jumlah esemen yang harus diselesaikan adalah sebanyak 3 biji/buah/keping je. Apa lagi, haruslah aku melompat setinggi awan yew kawan-kawan. Makin nak habis belajar ni makin sikit dia bagi. Kalau tak bagi langsung esemen kan, sorgaaaa...

Why u so cute, meh? CC

Senang je keje, tapi sebab dok rajin sangat dok bela penyakit M ni, haruslah setiap benda nak buat last minute. Um.. Dedulu rajin je aku ni. Budak baik koo.. Sekarang dah jadi rebel sikit agaknyew. Hahahah.

Nak dekat habis belajar ni, makin sikit esemen, makin sikit paper exam yang harus diduduki, tapi level dia tak semakin mudah laaa.. Tahun depan kene buat thesis... Praktikum 3 bulan, intership 1 bulan.... wuwuwuuww... Not ready yet..but i want to end this fast., How meh?

Umur panjang, rezki ada, jodoh ada, tahun depan, hujung tahun depan, INSYAALLAH, aku dah boleh bergelar siswazah. Tahun seterusnya dah boleh guna pangkal 'cikgu' kat depan. Awwww, officially!!! Amin. Harap harap camtu lew. Lelah doooo..Selalu je aku dengar orang cakap, "Nikmatilah jaman belajar ni, sebab nanti kamu dah keje nanti, kamu memang akan missssssss gegiler ngan jaman belajar.".

Chongmal??

Umm.. Aku tak nak komen pape. Kena test dua dua baru tahu betoi ke tak. 

CC



Hahah.. Napa la sejak dua menjak ni semakin menggelodak je niat nak jadi seorang      independent adult. Ooooo.. Lemau je pikir sem depan nak kena praktikum.. Tiga bulan doe.. Lama tu.... Lama.... Kena dok umah sewa semua.. Haha.. Part camtu, aku tak bersedia lagi la... Nak dok dalam asrama jugak, MUauahahahha... Dasarrr...


Kkkkk.. Sambung wat keje... Haaaaaaipp... annyeong!~~



No comments:

Entry Best!