Sunday, October 14, 2012

Peminat Misteri






Aku check facebook aku tadi, ada ladua new friend requests. Tengok tengok, terus dalam ati,

" ALA BUDAK DUO ORANG NI add DEN"

Haha.. duo orang ni bakal cikgu Bahasa Tamil. Hari ahad, kalau beratur masa perhimpunan (kehidupan dekat maktab, sedikit sebanyak sama je macam sekolah. Yela, dah nak keluarkan cikgu, disinilah latihan itu bermula. Ewah kau) memang akan beratur sebelah je. 4 semester lepas rapat rapat camtu la sebab join bola jaring sekali. Gabung duo opsyen, Matematik dan Tamil.

Penghujung sem 6 nii, macam nak kamceng terus je hahaha.. Kalau depa jumpa terus panggil "Raqibah!!" Haha.. Aku feeling popular yuuuu! Comel sangat la depa ni.. Aku pon angkat angkat tangat, sambill lambai lambai gitu. Wahhhhh, terasa macam diri ni ibarat Kate Middleton.. hewhew

Tengkiyu...

Mula-mula depa dok panggil aku "Iqbar, Iqbar"..  Macam nama tajuk filem hindustan dah aku rasa nama aku ni. Hehehe.. Comel sangat laa..


Takpa la, aku approve. Semoga hubungan ini berkekalan hendaknye. 



AI MEMANG POPULAR. (ayat retis)
Entry takde motip


Babai, nak gi kelas


2 comments:

Hashira Yusoff said...

eh qib!! buat ape skrg?? lama gile x sggah blog dia ni ha.. Y__Y

pearl apple said...

hahaha....aku ad jgk..but aku tak terfikir nak add pun...kui3...kau mmg hot lalink...muah3..mee too..maap zahir baten..eceh..lmbt lg ry aji nih..

Entry Best!