Friday, January 11, 2013

New House!

Alhamdulillah.


Update juga aku di malam hari ini.










Woooo
Alhamdulillah sekali lagi. Memandangkan minggu depan dah nak start berpraktikum selama 3 bulan  (emoticon sedih, boh) di luar daerah Sungai Petani, maka memang sah sah lee kena amek rumah sewa khennn,,

Satu bulan rm200
Agak mahal la untuk pelajar seperti aku.. Nak nak sebab elaun pon tarak masok lagi! Tak de la aku nak cakap murah sangat pulok khennnn?
Tu tak termasok dengan bil lagi..Wuwuwuw.. hahah.. Redha lee.. 

But, 

You know what?



 Tapi takpeeee sebab rumah sewa sangatttt besst!!!!!!!!!


Alhamdulillah.. Masok rumah lap kaki je,. Bawak baju plus sikit3 barang penting.. Yeyeyeyey. Rumah cute sangat walopon kecik jeee.. Pintu pon kalau bukak sebelah pon nak masok kena mengiring. Can you imagine that??? Alolo omey sangat.. Hahah.. 


Hewheh.. Agak eksaited disitu. Dan agak tidak sabar la jugak nak tido di rumah baru..  Indidvidual room bohh.. Yey akhirnya aku dapat bilik sorang satu. Sesuai le dengan perangai aku yang agak kedukuk kedukuk (bunyi kuda) nak berkongsi katil ni.. 


Syukurr. Hee. Takpa la, tuan rumah pon agak bek le.. Jamu dengan kopok goreng lagi. Memang perumahan pon selamat, ada abang3 polis dok dekat.. Selamat la dok berdua ni..


PS

Oppa, nanti saya bizi praktikum jarang dah nak layan Kpop (agaknye la) Nanti oppa jangan sedih..
Terkejut pon jangan!

Malam malam saya ingat muke oppa..nanti dekat sana.. Muahahahha.. Nanti kajian tindakan ke mano, aku ke manoooo!~
 Jangan le wat muke ensem sangat camni. Ooooo.. Tak lena nak tido malam niiii nanti.. mihmih




PS2: Nak tengok final ep Heartstrings. Aitu tak sempat pon nak tengok. And I am a new YongShin Shipper. (sapa sapa tak minat Kpop sah sah tak paham. Tak paham, buat buat la paham ya)

Omeyomey



Pics source :HERE


4 comments:

Miss Lexus said...

omo....comelnye oppa... terus melting terus pengsan. heks...

Aliesha Kirana said...

HOMAII! comel sume gmbo! ekeekekee

Aimy podzi said...

eiiii sempoi ..

Aimy podzi said...

eiiii sempoi ..

Entry Best!