Thursday, February 14, 2013

Bvlgarigirl PENIPU!



#np- Requiem Under Waterm (Breaking dawn part.1)


LIAR!~



Ohh..
Sebenarnya dah lama aku nak post pasal hal ni, bile seorang anon bagi komen dekat aku pasal KEPENIPUAN blogger 'Arianna Melissa' ni.  (tak nak bagi link pon sebab blog dia dah diprivatekannn)


So, ANON ni, bagi link thread yang mendedahkan penipuan BVLGARIGIRL dekat cari.my. Try bukak, tak boleh. So, aku pon ingat kena register le dulu. Rupenye, masih tak leh jugak. Sooo,. aku pon PM la author konon-konon merayu nak baca thread yang dah 500++ kot view masa tu...

Lama sikit, tetiba ada lagi anon ni dia anta link baru... INI dekat  komen aku.. Haaa.. Kan da cakap... aitu, ada anon ni Bad ANON, ada jugak Good ANON. This time, Good ANON. Good job~!

So, lepas baca membaca, I was not even surprised yolls..

Tauuuu tak.. Aku tak terkejot pon!! Muahahahaha.. (evil laugh)

I have been reading this crap blog since 2008 lagi. And aku dan kawan kaki blogger aku pon dah syak, everything she wrote in her blog was none other than a piece of bulls**t. 

Sapa yang baru je start berjinak jinak baca blog dia mesti pikir:


Oh, how i wish I had that kind of love story....

Mihmih..  kalau dulu, masa ada jugak panaspanassuam jugak sebab dia guna gambo orang len pastu ngaku gamba dia, pastu asyek tunjuk je gambar beheaded person (person without head), aku dah syak dah.. mihmih.
Citer dia dengan kevin kat Aussie pon aku dah tau penipuan sebab dia letak gambo punye kecik nak claimed dia lew tu, tapi kalau kau orang yang jenis detailed macam aku, memang akan nampak , sah sah memang bukan dia la..

And MAMA dia bukak spa, ape entah, PAPA dia bisnes dekat TAIWAN (i dont remember), Pastu family dia angkut semua sekali pi BALI and left her alone with BIBIK here in MALAYSIA. She is a mixed blood. Her grandparents MATSALLEH!!!!!

 These all are crapppP!! Did you notice em??


Apa pun, kebenaran yang tersembunyi, akhirnya terkeluar jugak. mihmih..


Patut la gambar yang dia post dalam entry aitu tu, macam aku kenal je minah tu...

Upenyew memang betul laa INGKA NOVERITA *(tengok, ada bakat tau nak jadi detektif niiii) Aku dah penah post entry ni dulu. KLIK 



Pelakon indon!~





You know what, I think if all of these hadn't been exposed, she would still claim these are hers.

This is what I have been waiting for. For almost 5 years babe, gagaga


7 comments:

Anonymous said...

Nive blog . btw, please visit my entry and follow back :)

mimi said...

Nice blog. btw, please follow back okay :)

Bukan Bvlgarigirl said...

hai.. sbenarnye anon yg same letak link kat ur entry tu. 1st letak link forum.cari sbb mase tu blog pembongkaran blom dibuat. Lgpon mase tu momytolily tu kate nk saman kan. Cuak weols okay. Tp terlupa pulak forum.cari tu kna ade kunci plak utk bukak kan. so weols terpikir org luar takkan tahu pon psl ni kalo duk dlm forum tu je. Jadi decide utk wat satu blog pembongkaran n letak hasil csi wpon tak letak semua diskusi yg dibincangkan kat forum. Lgpon weols takmo hasil csi tu hilang sbb kat forum pon dah 2 thread kna delete.

Anonymous said...

alamak.. saya dulu ikut jugak blog tu. baru arini tergerak nk buka blk. mcm mana nk baca pembongkaran tu yer.. nak tau jugakkk.....


thah salleh said...

btol ke ni? ish... ptot la blog dia dh lama private.. twitter, fb... dah xde sume...

Anonymous said...

AKu dah baca dari dulu lagi blog die (bvlgarigirl) ni. memang hampeh sangat nampak fake giler. ade one entry (out of so many entry yg aku spy ala2 detektif.. huhu)die ade post gamba grandparents die. aku google gambar tu, memang gamba nenek mane tah dalam google, page yang berbelas2 punya. bijak jugak laa die amek gamba google tapi page yg belas2 instead of page 1st or 2nd. uhuhuhu. and aku pernah comment kt blog die pasal gambar tu. and die delete kot. bajet aku mcm one of her haters la. uweekkkkk.

Now after so many years, aku bukak beautiful nara ade mention pasal blog minah ni. and turn out org claim die fake. hahaha. served u right!

PinQib (Jung) said...

@Anonymous
Tahniah kerana bjaya melaksanakan tugas anda dengan cemerlang.. blogger ni walapon ape pon, dia kurang2 jujur la skit.. sebab ap,sebb orang da pecaya dekat dia .. so bg aku walopon dia tak penah menipu dalam bisnes dia.. tp dia menipu pembaca dia.. hahaha.. tq for the nice comment!

Entry Best!