Wednesday, August 21, 2013

Crush


Wooo.. Stresss.. Stres... tak leh fokus.. tolong lah hai minda.. Fokus sikit.. 3 bulan lagi je aku nak pakai kau kental-kental. Lepas ni, kita rilek rilek.. Pikir pasal kawin menganggur, menguruskan badan (I think losing weight are going to be much stressful than this ;X)

Hoho... Layu je mate aku dok buat keje sambil dok layan lagu OST drama korea terbaru aku tengok. I HEAR your VOICE.

Best looo.. 18 episod tu memang tak denya kau rasa boring. Plot citer pasal kes pembunuhan, tugas public defender, hal hal peguam, akta akta perguaman gitulaa.. Haaa.. Memang banyak input menarik yang berguna juga la aku rasa. Tak de la tujuan utama aku layan Kpop drama tu semato mato cuci mato hahahahahha.. Apaaaakahh..

Haa.. Beso la,. Orang pompuan ni, asal je tengok mamat hensem terus jatuh cinta.. cinta kura-kura yang mungkin akan bertahan 4 bulan je. heheheh


Ni.. pakwe baru saya....
Lee JongSuk... #less than three.

Ahh layan gambo


Oooo,.. Omey omey.. ngehngeh... Jambu2 ni comel ugak upenye..



Idong kembang pon... comel mantain


wuwuwu.. napew nampak taf sangat ni.. hahahah


.... no komen.. Biarlah rahsia.. muheheheh



Meltingmelting100x



Okay okay


Jangan marah oppa.. saya pi sambung keje sekarang =X

1 comment:

Cik Puan Rara said...

Rara dh habis tgk.weeeee~

Entry Best!