Saturday, September 5, 2015

Counting days to UPSR



Oh my god. I am so nervous right now. It feels just like yesterday we hit June and now we are in September already. Which means, 3 more days till UPSR.

Stress sangat kenapa?
Masih ada murid kalau buat ujian olok-olok pun gagal. So. Macam mana tak stress sebab nak kejar GPS 2.35. Tu hanya akan dapat dicapai kalau tak da budak gagal!

Arghhhh (insert emoticon menangis sambil ketawa )

Otak aku makin tak betul dah gamaknya. Hari hari tidur pon bermimpi. Sebab terlalu berfikir. Jumpa budak pon rasa lemau jer. Ya Allah. Susahnya jadi cikgu kan. Baru aku tahu. Jangan ingat jadi cikgu ni mudah. Mengajar tu mengajar la. Tapi hasil dia yang penting. Mengajar takda hasil ibarat kau makan gaji buta la.

So. 3 hari lagi. Malam ni ada kelas malam. Insyaallah.. Cuba buat yang terbaik untuk bebudak kelas Tahun 6. Nak marah lebih-lebih pon den raso den tak mampu dah oi. Setiap kali masok kelas Tahun 6 terflashback zaman sekolah rendah dekat SKKB dulu.,

Ya Allah nakalnye den. hehe. Baru la paham cikgu cikgu kalau marah ke cubit ke ape ke bukan sebab suka suka tapi nak jadikan kita manusia. Jadi sekarang giliran aku pulak merasakan budak-budak nakal ni macam mana.


Good Nite

Entry Best!